fbpx
Training profesional
Agile

Cursuri din categoria: "Agile"

Trainingurile din categoria “Agile” ajuta echipele de proiect sa inteleaga si sa aplice diverse abordari Agile.  Astfel, poti sa afli cand si cum se aplica SCRUM, KANBAN, eXtreme Programing (XP), Agile Unified Process si altele.

De asemenea, este important sa stii cum sa faci selectia metodelor Agile, pentru ca nu sunt la fel de eficiente pentru orice proiect!
Aceste trainguri din categoria “Agile” se adreseaza rolurilor: Product Owner, ScrumMaster, Project Managers, Development Team, Management.

4.9/5
4.9/5
Trainingul Agile Modeling – Business Analysis pentru proiecte Agile prezinta…
4.8/5
PMI – ACP Exam Prep este un training de…
4.8/5
Trainingul Agile Project Management descrie principiile care stau la baza metodelor…
4.8/5
4.9/5
Trainingul eXtreme Programming (XP) ofera o baza solida si pregateste…
4.8/5
4.8/5
Professional Scrum MasterTM (PSM) Exam Prep este un curs care…
4.9/5
Trainingul  SCRUM – Agile framework  ofera o baza solida…
4.8/5
Cursul SCRUM for Product Owners descrie responsabilitatile rolului Product…
Training Corporate

Aveti mai mult de 4 persoane pentru care vreti sa organizati un training?

Pentru o oferta personalizata de training corporate, contacti-ne!

 

Calendar cursuri programate

Consultati lista de cursuri programate pentru perioada urmatoare

Impresii de la training
Trilex - Acreditare internationala

Pentru a va asigura de  recunoasterea internationala a diplomelor pe care le obtineti, Trilex este :

Abilitatile  necesare unui project manager

Organizațiile au nevoie de echipe pentru a-și livra proiectele in care investesc resurse- timp si bani.

Aici intervine si managerul de proiect, asigurându-se că proiectele sunt livrate in buget și la timp.

Pentru a deveni un manager de proiect de încredere este nevoie de  pregătire, experiență la locul de muncă și invatare continuă.

Un project manager de succes are nevoie sa dobandeasca anumite abilități tehnice și comportamentale, pentru se descurca in  cariera de manager de proiect.

  •  Planificare: Ca project manager veți stabili impreuna cu echipa obiectivele proiectului. 
  •  Bugetare: Creați un buget corect si realist pentru proiect.
  • Managementul riscului: identificați riscurile înainte de începerea unui proiect si vedeți cum se pot atenua aceste riscuri.
  • Managementul contractelor cu furnizorii din proiect:  Chiar dacă nu sunteți persoana care întocmește contractul în organizația dvs., asigurați-vă că știți ce acoperă contractul si ca intelegeti  terminologiei specifice industriei în care lucrați
  • Comunicare: . În calitate de manager de proiect, abilitățile bune de comunicare vă vor ajuta să țineți toate părțile implicate într-un proiect informate și la curent cu progresul jobului.
  • Leadership:  Câștiga încrederea echipei tale. Dezvolta inteligența emoțională, urmând un curs de softs skills in management de proiect

Metodologii, metode si instrumente de management de proiect

Înțelegerea mai multor metodologii, metode și instrumente și aplicarea acestora este o abilitate cheie pentru orice project manager. Metodele de management de proiect utilizate în mod obișnuit sunt:

  • Agile: Multe proiecte necesita o abordare agila, iterativa si incrementala, in care sa livram rapid solutii. Cunoscand mai multe metodologii Agile si  respectarea principiilor Agile vă permite sa adaptati proiectul pe măsură ce progresează. printre abordarile mai utilizate sunt: KANBAN, eXtreme Programming (XP), Agile Unified Process (AUP), DSDM, SAFe
  • Scrum: Una dintre cele mai utilizate metode Agile, Scrum permite echipele să lucreze împreună eficient pentru a livra produse și servicii rapid si adaptate la cerintele pietei.
  • Waterfall: O abordare mai structurată, Waterfall presupune cerințe complet definite înainte de începerea proiectului si se aplica in proiecte de complexe.
  • PRINCE2: Metodologia de proiect PRINCE2  se aplica in proiecte complexe, cu furnizori externi. PRINCE2  inseamna  Projects IN Controlled Environments
  • Six Sigma: Această metodologie de proiect este utilizată pentru optimizarea modului de lucru, a proceselor operationale de business.