Acest Ghid de Bune Practici vă va ajuta să planificati si sa gestionati beneficiile obtinute in urma realizarii unui proiect / investitie, precum si sa validati alinierea strategica a portofoliului de proiecte în organizația dvs.
Realizarea beneficiilor este firul comun care leaga proiectele la strategia organizațională prin aprobarea acelor proiecte care contribuie la obiectivele de business. Cu toate acestea, cercetările au scos la iveală ca practicile de gestionare a realizării beneficiilor nu sunt clar înțelese și nu sunt utilizate în mod eficient în gestionarea portofoliilor, programelor și proiectelor.
Managementul realizării beneficiilor: este publicat de catre Project Management Institute (PMI) în cel de-al 50-lea aniversar si va ajuta obtineti mai multe rezultate de succes printr-o aliniere strategică mai bună în organizația dvs. si prin integrarea gestionarii beneficiilor in practica uzuala la nivel de portofoliu, program si proiect, indiferent tipul de proiect sau de abordare in executie (waterfall, agile, hibrid)
În interior veți găsi:
- Definiții standardizate pentru planificarea beneficiilor, gestionarea realizării acestora și termeni specifici.
- Principiile de bază ale realizării beneficiilor.
- Corelarea dintre viziune, misiune, strategie organizationala si selectia proiectelor din portofoliu
- Modul în care managementul de portfoliu contribuie la beneficiile și valorile pe care organizația intenționează să le realizeze.
- Un cadru bune practici care sa ii indrume pe practicieni să urmareasca mai bine beneficiile fiecarui proiect si sa gestioneze in timp real progresul privind atingerea obiectivelor strategice ale organizatiei.